walang title

tita ayz and baby isaac on the way to the mall

set up a date with my sister to go to the mall but she insisted to bring along my mom, isaac and mame (our adopted little sister) it shouldnt be all that bad except baby's (isaac) in this very kulit mode phase and wont sit still for even a minute. at lunch, my appetite ran out because i had to run after him all thoroughout g4's food court. for a while my sister and i were able to get away for a while, i had to get my phone serviced at sony ericsson glorietta and we bought some stuff for her too. tapos kami naman ang nagbantay kay baby while mama had to go some place else. it was ok for a while, since mame could go follow isaac around glorietta's playground coz she's smaller and she can go over and trhough all those thingies that kids play at. (i swear! kapag nagkaanak ako, di ko palalaruin sa ganitong playground. mas gusto ko pa sa public playground, mas mababantayan ko, kesa sa glorietta, shet! parang mga batang tinubuan ng playground ang hitsura!)

things started getting crazy when my sister had to go to the comfort room and took mame with her. i was left alone with isaac running all over the place and looking after our things too. arrghh!! saket ng katawan ko because of that. at hindi lang sila saglit na nawala, matagal, aba! nagpunta pa sa bookstore!

pero worth it naman, kahit makulit si baby at masaket sa ulo ang pagod, because, i got my new baby naman.. name.. name, name.. what should i name my new baby? :D


my new baby!

Comments

kuletz said…
wow may bagong baby na sya!!! yahooo!!! itxt mo ko agad ha? hahhaa
kuletz said…
oi teka napansin ko lng parang ang panget naman ata ng number of entries mo every month.. aug-6 sept-6 oct-6 nov-6!!! ayaw mo naman sa 6 noh? hahaha
ayzprincess said…
bagong fone, hindi bagong load.haha

6 ba lahat?nagkataon lang yan.haha
Kirk said…
mas kyut yung unang baby, ang sutil ng itsura kaya mukhang magkakasundo kami. :D
ayzprincess said…
hay naku! wala kang idea kung gano sya kakulit! para syang isang ball of energy that keeps bouncing all over the place.

medyo hawig nya nga yung pamangkin mo sa avatar mo e. eheheh.. lahi pala tayo ng mga magaganda at gwapo. ahahaahh
GODDESS said…
ang saya! may bagong phone!! hehehehe...

mwah!
junlisondra said…
Happy New Year! Wuhooo!